Sikerre volt szükségem, mint főhősömnek a kedvenc filmemben

Gyógynövényekből készült kozmetikumokat árulok és szerencsére sikerült a közelmúltban útnak indítanom életem első webshopját. Nagyon izgatott voltam, és habár a kencék világában kellő tapasztalattal rendelkezem, a marketing húzások nagyon messze állnak tőlem. Egy alkalommal nagyon jó film ment a TV-ben, ahol a főszereplő egy marketinges szakember volt. Ennek hatására jött az ötlet, hogy profikra bízzam online boltom alakítását, és egy ismerősömtől kapott tipp hatására felkerestem a https://keresobenelso.hu weboldalt.

A bemutatkozás és az oldalon felsorakoztatott temérdek információ hatására úgy éreztem, hogy igazán jó helyen járok. Gondoltam kritikus szemmel pásztázom körbe az általuk üzemeltetett weblapot, ugyanis a hitelesség az egyik legfőbb árulkodó jel szerény véleményem szerint. Leginkább a kreatív szövegírásról szóló leírás ragadta meg a figyelmemet.

Három aranyszabály

A https://keresobenelso.hu honlapon olvasottak szerint három fontos szabály szerint kell a kreatív szövegírásnak felépülnie, amennyiben sikert szeretnénk elérni általa. Mindhárom szabály hatáskeltésre épül, egy-egy felismerésre, amit a szöveg elő kíván hívni az olvasóból. Ez a három gondolat egy mondatba összefoglalható. Fontos, hogy az illető a weblapodat felkeresve azonnal meggyőződjön arról, hogy a lehető legjobb helyen jár, hiszen megoldást kínálsz a számára és hogy azonnal kell cselekednie, hogy élhessen az általad felkínált lehetőséggel. Milyen remekül felépített stratégia!

Minden vágyam, hogy megosszam a világgal a gyógynövények csodálatos hatását. Így a hangsúly számomra teljes mértékben a szövegre korlátozódott. Természetesen ugyanilyen lényeges a vizuális hatás, a logó és minden egyéb marketinges kivitelezés. Ám szívügyemnek éreztem, hogy meggyőzzem vásárlóimat arról, hogy ezekkel a termékkel egészséges és szép marad a bőrük hosszútávon is. Úgy hiszem, a meggyőzés létjogosultsága igen erős ezen a téren, hiszen a mai napig rengetegen kérdőjelezik meg a természetben rejlő megoldások erejét. Örömmel fedeztem fel, hogy a Keresőben Első hitvallása szerint is a személyesség az egyik legfontosabb szempont, ha a vásárlóim figyelmét kívánom megragadni.

Letisztultság és érthetőség

Temérdek érv és termékeny gondolat sorakozott a fejemben, amit fontosnak éreztem megemlíteni a webshopom bemutatkozó szövegében és a termékleírásokban. Mivel hajlamos vagyok a túláradó kommunikációra, nagyon hálás voltam, amikor a közös munka során a Keresőben Első munkatársai segítettek ezeket a gondolatokat egy jól érthető és fókuszált, olvasóbarát keretbe beletenni. A kevesebb néha több, így ezt az elképesztő információ áradatot szükséges volt leegyszerűsíteni. Úgy érzem tökéletesen sikerült, mert az általam vallott tények maximálisan képviselve lettek a webshop felületén.

Őszintén megvallva, kissé aggódtam, hogy amennyiben más írja a szöveget úgy személytelenné, idegenné válik a számomra, de valójában ennek pont az ellenkezője történt. Mondjuk indokolatlan volt a bizalmatlanságom, mivel már maga a https://keresobenelso.hu weboldalra látogatás is pozitív érzéseket ébresztett bennem. Olyan érzés volt olvasgatni az általuk megfogalmazott gondolatokat, mintha egy bizalmas ismerősöm véleményét ismerném meg éppen, akiről tudom, hogy jót akar nekem. Illetve biztos lehetek abban, hogy tanácsai mögött a megfelelő tudás és tapasztalat is jelen van.

Munkafilozófia

Telefonon konzultáltam egy nagyon készséges, intelligens munkatársukkal, aki meggyőzött arról, hogy számukra a legideálisabb ügyfél az, aki rengeteget képes mesélni a szakmájáról, mert ez a szenvedélye és imádja. A Keresőben Első marketingfilozófiája szerint én vagyok a saját iparágam szakértője, így én ismerem leginkább a termékeim előnyeit. Emiatt ők mindvégig arra az információ halmazra támaszkodnak, amit én biztosítok. Ez engem cseppet sem hozott zavarba, hiszen mint említettem teljes mértékben a szívügyem a természetes kencegyártás. Különlegesen hálás vagyok, amiért ilyen fokú figyelemmel viszonyultak az általam felvázolt megbízáshoz. Számos kérdést feltettek, ami szintén fontos szempont számomra, hiszen csakis egy interaktív kommunikáció a garancia arra, hogy az üzenet valóban célba ért.

Sejtelmem sincs arról, hogy más cégek milyen hozzáállást tanúsítanak, de nem is számít. Mert amíg van egy ilyen profi csapat, mint a https://keresobenelso.hu üzemeltetői, addig garantált a sikeres marketing.